25 Aralık 2012 Salı

NERELERDESİN MERVE #4

Merhabalar blogcanlar.Gün boyunca her anımızda telefonlar biliyorsunuz,bir çoğunuzda kullanmaktasınız,instagram uygulamasını.Mimarinrenkleri adıyla bulabilirsiniz beni diyip bu haftadan instagramdan bir kaç kareyle işte ben :)


Malum geçtiğimiz hafta İstanbul kar ile imtahanından neler yaşadı az çok herbiriniz şahit olmuşsunuzdur.Şöyle ağız tadıyla kar topu oynayamasak da ufo gören masum köylü edasıyla ilk sabah karlara saldırdım :) Yüksek kesimlerde oturmanın avantajı kar ile münasebetimizin uzun sürmesi oldu,zira uzun süre erimediler,dezavantajı ise böyle ayaklar gömülerek her sabah gitmek akşam dönüşte ise kaya kaya geri dönmek oldu :) Neyseki bu hafta havalar mis!


Yine ev görmesine gittik bu hafta,bu kez yeni evli çiftimize misafir olduk.Bir fincan kahvenin 40 yıl hatırına sığınarak elimizde ağızlarının tadı hiç bozulmasın diyerek şekerli ufak bir hediye hazırladım.



Gün boyu çalışırken fondip fondip içtiğim demli çaylara artık dur demeyi başardım.Limonlu-maydonozlu form çayına iyiden iyiye alıştım.Tavsiye ediyorum tadı ismi gibi sevimsiz değil :)


Bir güzel kurular pişirildi geçen hafta,kışın gelmesiyle bu soğuklar en iyi kurufasulye-turşu ikilemesiyle geçirildi :) ohh!



Yeni yeni işler peşindeyim,akşamları elim boş durdumu sıkılıyorum , ajandama yapmak istediklerimin bir sıralamasını yaptım :) İlk sırayı bu proje aldı,nasıl olacak neye benzeyecek bilemiyorum şimdilik ama içimde yapma aşkı var :) Malzememe ve emeğime inşallah yazık olmaz diyerekten herkese sıcacık bir hafta diliyorum :)

SELAMETLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder