31 Aralık 2012 Pazartesi

BENİM İÇİN 2012

Bir yılı daha geride bırakıyoruz,takvimlerden bir yaprak daha eksilerek.Nede çabuk geçti bu yıl benim için...Daha dün gibi sanki 2011 yılı son günü.Ömürde böyle birşey sanırım,bir bakmışsın yaşıyorsun gençsin,bir bakmışsın evli barklı çoluklu çocuklu,devamında torun tombalak.Sonra birde bakmışsın ki ömrünün son baharındasın.Hayatımızın kıymetini bilelim blogcanlar,hayat hafife alınmayacak kadar çok kısa!

Benim için dedim ya hızlı geçti bu yıl,evlilik telaşı hazırlıklar,yeni hayat düzeni,iş hayatı..Kimi zaman stressli,sıkıntılı kimi zaman bol heyecanlı ve mutlu.

2012 'nin ilk günlerinde hatırlıyorum gelinlik telaşım vardı mesela :D Şimdi düşününce ne kadar boş geliyor,Allah başka sıkıntı vermesin :)


Devamında kına gecesi organizasyonu,misafirler,davetiyeler,hediyeler.Saçın makyajın düğün çekimin,ee akşamına düğün var, o çok aradığın ayakkabıların içinde şişen ayaklar var falan filan :)
 Heyecanıda telaşıda bir başkaydı 2012 benim için önemli bir tarih kısacası.Evlendim!
Soyadımla birlikte nedenini bir türlü anlayamadığım ve bu mevzuya takıldığım kütüğümde değişti :)
 Velhasılı kelam o günlerde ev yerleştirme,çeyiz götürüp serme olaylarım geliyor aklıma.Herşeyim göreneklere uygun ilerledi diyebilirim.


Kendi evime yerleşmem baya bi zahmetli olmuştu  10 kişi yerleştirdik evi :) Ufak tefek el emekleride evimin bir odasına serilmişti.Bir kaç gün sonrasında da kendi evimde gelin olmadan hatimim indirildi.
Sonrasında tabii bunları toplamakta vaktimi almadı değil :)


Yeni bir düzene alışmak belirli bir süre gerektirdiysede bu süreyi çok kısalttım.Devamlı evle ilgilendim,misafirler ağırladım,gerekli yerlerde düzeni kendim tekrardan kurdum.Herşeyi içime sinecek şekilde kurguladım hayatımda.

Zaman çok hızlı ilerlerken birde bakmışız yaz gelmiş çatmş.Yazı seven bi insan olarak ara ara işten güçten kaçarak kısa kısa tatiller çıkardık kendimize,çok gezdik çokda eğlendik.
İzmir,aydın,eskişehir,ankara adım adım tadını çıkardık.


Derken ramazan,kurban bayramlarında ilk defa birlikte geçirdik.
Beraber sahur ve iftar telaşları çok güzeldi,kurbanda et tutmemış ellerimin kesme tahtası ve bıçaklarlarla buluşması ilkleri yaşandı :)


Kendi düğünüm için hazırladığım takı kurdelelerim çok ilgi gördü,incili yaka,keçe salon takımının yanı sıra çokda gelin -damat kurdelesi siparişi aldım,Türkiyenin hemen hemen her bölgesine yolladım şu ana kadar :) Hazırlarken akşamları çokda zevk aldım ...


Gelenim gidenim sağolsunlar hiç eksik olmadı,yeni ev yeni gelin vesilesiyle sofralarım şenlendi.Mutlu sofralarda buluştuk,ramazan yemeklerinde,5 çaylarında,akşam masalarında..

Benim için çabuk geçmesinin en önemli sebebide bu sanıyorum.Sürekli telaşlarımın olması,yeni kurulan düzene ayak uydurabilme sürecinden geçiyor olmam.


Hayatımda herşeyin açık net olmasını istiyorum hep,karmaşadan ve tereddütten uzak...Ne istediğinden emin olmanın çok karını gören birisi olarak,hepinize nacizane tavsiyem istediklerinizden ve hayal ettiklerinizden vazgeçmeyin, hayal ettikleriniz gün gelip kendi gerçekleriniz olabilir.

Çünkü;
“Allah nasip etmeyecegi şeyin hayalini kurdurmaz.”

SELAMETLE

18 yorum:

  1. Ne güzel özetlemişsin 1 yılı :) mutluluklar dilerim Rabbim güzelliklerini esirgemesin güzel yüreginden zamanı geldiginde yuvanı bir bebekle taçlandırsın inşallah niyeyse senin için içimden bebek dilemek geçti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Leylacım inşallah hepimize :) Şu sıralar bu dilek benim için çok dilenir oldu,hayırlısı olsun ;)

      Sil
  2. mevlam tüm hayatının böyle güzel geçmesini nasip etsin inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah Rabbim herşeyin hayırlısını versin ömürlerimizde...

      Sil
  3. okuması çokzevkli bipost olmuş.ellerinesağlık.ahh zaman benkendımıhala yeni evli sanıyorum hala bekarlığımı anıyıyorum.oğluma bakınca hala bu benımmı diyorum:))birvarmış biryokmuş gibi herşey...

    gelelim kütük olayına 5seneoldu hala nufus çüzdanıma bakınca neden diyorum.hiç gitmediğim görmediğim yerler yazıyo hiçhoşlaşmıyorum bu durumdan..:)
    karralıolmak herzaman imrendiğim bir özellik.kıymetinibil:)

    sevgiler.mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet o paşa seniin :) çok çabuk geçiyor yıllar,kıymetini bilmek lazım.kütük olayında aynen aynen gitmedim görmedim ama oraya aitsin yazıyor kafa kağıdında :D Dediğin hususta kıymetini bilmiyorum çoğu zaman,kulağıma küpe ettim ve öpücüklerimi yolladım ;)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hepimize mutluluklar getirsin inşallah.

      Sil
  5. ahhh allahım çok mutluyum benim gibi kütük meselesine takılmış bi canlı daha var bu sorunun cevabını hiç bulamıcaz galiba neden neden neden :)

    yazını okurken içim açıldı merve yeni yılın daha güzel olsun inşş ve en sevdiğim okurken bile mutlu olduğum o son cümlen allah nasip etmeceyeceğini hayal ettirmez..

    hayallerimiz hayırlısıyla gerçek olsun inş..esra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe evet bende o takılan canlıyım :D Teşekkür ederim Esracım böyle blogger olmayan kişilerden yorumlar gelince daha bi mutlu oluyorum biliyormusun,tüm güzellikler seninle olsun.

      Sil
  6. Maşallah, yılların hep böyle mutlu mesut geçer inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. inşaAllah 2013 ü 2012 den daha güzel geçirirsin ;)

    not: evet nedir bu kütük olayı yaa Allah aşkına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin çok gzüel dularla geçti bu post çok mutlu oluyorum,hepimizin güzel hayırlı sağlıklı yıllar olsun ömürlerinde...Kütük işte kütük,takılmamak lazım :D

      Sil
  8. 2013 yılının bütün güzel duyguları beraberinde getireceği mutluluklarla ve sağlıkla dolu huzurlu bir yıl olması dileklerimle...
    2013 YILINDA DA BİRLİK DE OLMAK DİLEĞİYLE MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabil,tüm güzellikler bizimle olsun inşallah ;)

      Sil
  9. Meraba canim ben senin sessiz takipcin,bu posta yorum yapmadan olmazdi cunku hemen hemen ayni seyleri yasamisiz,benim dugunum senden bi kac ay sonra oldugu icin hemen hemen tum fikrimi senden aldim hihihi:)evlendikten sonrada postlarinda kendimi buldum:)Rabbim 2013de ikimizede saglikli,esimizle beraber bir omur gecirmeyi nasip etsin,ben 2013 e bi kac gun kala anne olcagimi ogrendim bakalim neler bekliyor beni;)darisi senin basina:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynepcim,çok mutlu oldum bu yrumunla öncelikle bunu belirtmek isterim,arada böyle süpriz kişilerden bi kaç cümle bişeyler duymak motive ediyor :) Fikirler konusunda mutlu oldum demekki beğenilmiş ;) Bu mutlu ve güzel haberi paylaştığın için teşekkür ederim canım,Rabbim hayırlı mutlu bir ömür versin şimdiden bebeğinize.İlk yorumda da aynı temennilerden bahsettik :) Hayırlısı olsun :))

      Sil