19 Aralık 2012 Çarşamba

ELDİVENSİZ OLMAZ :)

Merhabalar blogcanlar,uzun bir aradan sonra kış kapıya dayanmışken kışlık bi post hazırladım.Eldivenlerden bahsetmek istiyorum zira şu bi kaç gün öncesine kadar girip çıkmadığım aksesuarcı,şapkacı-atkıcı,mağaza vs. kalmamış olabilir :)
 Kışın soğuğun karın aranan isimlerindendir ya hani,kışta artık geçtiğimiz hafta itibariyle rengini karaya çevirmişken bende uzun zamandır istediğim deri eldivenleri aldım.



Hemen her markanın deri eldiven modelleri mevcut aker,derimod,park bravo,koton...Rast gele gireceğiniz bir mağazda bile bulabilirsiniz.Renklerse çok çeşitli olsada ben yinede siyahtan vazgeçmeyenlerdenim.Kahve hariç tüm kabanlarla kullanabildiğim için...

Fiyonlusundan,incilisine ,taşlısından zımbalısına, kürklüsüne bir çok tarz ve modelde bulabilirsiniz şu sıralar.İçinin polar veya kürk olması ellerinizi sıcak tutması açısından çok farkettiriyor,benden söylemesi ;)



Benim tercihimde bu oldu :)


Kendinize şu soğuk günlerde iyi bakın,hasta olmayın atkı,bere,eldiven muhteşem üçlüsüz dışarı çıkmayın :)


SELAMETLE

4 yorum:

  1. Benimde favorim deri eldivenler :) seninkide pek hoc hani sana yakisir ;) guzel gunlerde kullan insallah :)

    YanıtlaSil
  2. ooo eldivenlerin çok güzel canım...
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. deri eldiven hastasıyım.çok seviyorum yaa.siyahım var ama eskidi.bende arayıştayım.siyahtan vazgecemiyorum

    YanıtlaSil
  4. eldivelerine kocaman bir hu huuu :) güle güle kullan ;)esra

    YanıtlaSil