20 Aralık 2012 Perşembe

BAŞIMDAN GEÇEN TRAJİ KOMİK OLAYLAR # 1

Bizimkisinin 1 ay evvel önceki denetimini yaptığı şantiyesi yuvamıza çok yakındı.Bu yakınlığı kullanan (ah keşke bende oyle yakın olsam) eş öğlenleri ekseriyetle eve uğrar oldu.Bi şeyler atıştırıp tv karşısında bi saat dinlenip gerisin geriye işinin başına dönüyor..Yine günlerden bir gün eve gitti bizimkisi benim haberim yok tabii herkes kendi çöplüğünde ötmekte (ofiste harıl harıl çalışmakta) Bir güzel en küçük tencereye suyu koymuş ve bu tencereyide en büyük göze oturtmuş :)) Ocağın gözünden daha küçük bir tencere düşünün...Kaynadıktan sonra söylemesi ayıp mantıyı salmış (yakında burnundan mantı çıkan bi adam görürseniz o benim kocam :) ) sonra dolabı açıpta yoğurdun az olduğunu farkedince,bi koşu gidip bakkaldan çakkaldan alayım demiş,ama demez olaydı :D

Sen asansöre binince bi eksiklik farket! Aaa anahtarım yok :D Evin anahtarını arabanın anahtarını  hiç bişeyi almadan ,ocakta (büyük gözde) mantıyıda bırak çık iyimi :) Kötü!

Bu tabi paçalı tavuk misali dönüyo dolaşıyo yedek anahtar kimsede yok napsak ne etsek yangın çıkmasa bari diyerekten beni arıyor...
Bişey diyecem ama sakin ol ve kızma tamam mı?
Noldu noldu( ben daha bi telaş,o kadar içten noldu demişimki sesli bi şekilde ,ofistekiler döndü aiyy nolmuş acaba diye meraklandı :) )  Eve hırsız mı girmiş! (psikolojime bak hele)
Yok yok sakin ol bi,eve hemen gelebilirmisin?
Ya ne olduğunu söylermisin?
Ocağı yanık bıraktım çıktım ve anahtarımı içerde unuttum,ev yanıp kül olmadan....
Neeey! :D Hahaha olaylara değil,halimize gülüyorum
Taksiye nasıl attığımı bilemedim kendimi,huuu çekilin sol şerit,abi sellektör yak,kornaya baasss! :D

Mal canın yongası işte,daha sonrasında dalga geçiyorum; artık ev felan yansaydı ağıt yakardık dimi...Vay daha taze evimde yandıdaaa,getti canımdaa,borcudaa biteydideee,öyle yanaydıdaaa :D
Sözün kısası ocak taşmadan,tencere köz olmadan,ev yanmadan müdahele ettik :)
Buda birilerine baya baya ders oldu :D
Bu arada mantıyı hazırladım önüne koydum,geç bi sakinleş dedim.
Panikten tıkandım yiyemicem ben dedi :)
Garibim :D
........................................


 Cuma günleri bim günümdür :D Marketlerin promosyonlarını ayıptır söylemesi hiç kaçırmam.Yine cuma günü biliyorsunuz (bu fotoğrafa ait günlük yazışmalarım facebook sayfamda) dikiş makinasını kaptığım gün alışverişimi yaptım çıktım.Eee dikiş makinasının kolisi hayvan gibi,birde bunun üstüne bikaç parça birşeyler alınca elime poşette eklendi.


Neyseki makina kolisi büyük ama çok ağır değil,bir iki adım attım ,atıım attım...Poşetimden bir şey kaldırma düştüğünü farkettim,arkama döndüm baktım ve rezillik! :) Kaldırımdan yuvarlanan turuncu bir kutu :D Baaaouww demeye kalmadan kutu , kaldırım boyunca park eden arabalardan bırının altına gitti,girdi.Halimi bi hayal etsenize,kolumda çanta,kucağımda koli,elimde yırtık bir poşet ve arabanın altına giren turuncu kutu :D Arkamda bir kaç adım gerimdeki bayandı,hemen döndüm baktım fakat onunda arkasındaki bir beydi ve umarım yuvarlanan şeyin ne olduğunu anlamamıştır :) Baktım arabanın sağına soluna (kutu çıktıysa alıp çantama atıcam hala),yok oturmuş bi güzel çıkmaya niyeti yok.Hiç birşey olmamış gibi sağımı solumu kontrol edip başka gören varmı diye kolaçan ettikten sonra yoluma devam ettim :D Artık başkasına çamsakızı çoban armağanı olur benden :D

........................................

Şimdiki anlatacağım olay tarzı şu sıralar çok sık gelmeye başladı başına,dikkatsizliğimden dem vurmam gerekecekse sonuna kadar ısyankarım :) Saatlerin kış uygulamasına yeni geçtiği günlerden bi gün,havanın artık erkenden karamasıyla birlikte benim işten eve gitmem sıkıntı olmaya başlayınca,bu duruma kısa sürelide olsa bi çözüm bulduk.Eşim işten biraz erken, ben ise işten biraz geç çıkarınca işinden direk gelip beni alıp eve geçiyorduk. Bi kaç gün böyle devam ettim fakat o gün geç kalacağını bekleme beni sen minibüsle eve geç demesiyle birlikte bende yusuf yusuf alarmlar çaldı :) Korkuyorum ama karanıktan değil esasında,minibüsten indiğim yer ile evin arasında ıssız bir cadde var ve köpekler cirit atmakda cümbür cemaat :) Bi gün evvelinde de salı günleri yayınlanan 'Seksenler ' dizisini biliyorsunuzdur trt1 de. Oradaki Bekçi Bekir'i köpek ısırmıştı ve Erzurum ağzıyla it kıtladiii, it kıtladiii diye anlatınca bizde çok gülmüştük. ..Neticesinde korka korka karanlıkta köpekli yoldan eve geldim ben o akşam. Dur dedim bizimkisine bir mesaj atayım da biraz da o korksun :D Sürekli mesajlaştığımız için gün içerisinde de mesaj bölümünde en başta olur eşim.En sonda iş arkadaşıyla proje hakkında kısa bi mesaj attığım tamamen aklımdan çıkmış,ezbere parmaklar yine dalgınlığıma gelerek eşim diye mimari ofisten iş arkadaşımızdan bir abimize malesef çektim o mesajı :)
Ve mesajda aynen bu yazıyor.
''İki köpek beni kovaladı,biri topuğumdan kıtladii.Evdeyim! ''  hahahah :D


Ekrana bı baktım anaaa! Mesaj yanlış kişiye gidiyor.Telefonu kıracaktım,bataryayı çıkarmaya kapağı sökmeye çalışıyorum falan :D Ne çare bi kere o tuşa bastım ve mesaj iletildi.Yüzüm kırmızı turp gibi.
Elim ayağım titriyo,hemen arkasından pardon yanlış oldu desemde,cevap gecikmedi..
'' İyimisin merve,geçmiş olsun varmı bişey''
''Rahman'a veya babana söyle,hast.götürsünler.Mkrop-hastalık falan kapma ,şakaya gelmez.''
Hadi bakalım açıkla açıklayabilirsen :D Şey aslında ben eşime şaka yapıyordum falan mı diyeceğim :)
 Rezillik :D



........................................




17 yorum:

  1. ya merve hanım çok güldüm ya koptum desem yeridir:)))

    YanıtlaSil
  2. son trajedim hususunda hala dalga konusuyum,inanirim.anlatmaya kalkinca birine hala ofiste kopuyoruz :)))

    YanıtlaSil
  3. Mervenin maceralarına çok güldüm:-)3ncüsüde sahiden bomba tatlım:D ne diyelim Allah beterlerinden korusun:-)

    YanıtlaSil
  4. Mervenin maceralarına çok güldüm:D 3ncüsü sahiden bomba olmuş:D ne diyelim Allah beterlerinden korusun tatlım :D

    YanıtlaSil
  5. hahaah güldürdün benı yawww:))yangın mevzuu için çokgeçmişolsun bendeunutkanbiri olarak hep kılmayı kurtulmuşumdur butür olayylardan özellikle ütüyü unutmada:)

    turuncu kutuya bakarken yüzünün hai geldi gözümün önüne hahagülsemmi ağlasammı misali:)
    ahhahh o yanlışmsjlar eşime mesajcekmekten soğuttu benı..amas enınkı fenaymış:D
    çokyaşaemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ütü - ocak - kombi üçlüsünden bende hep korkuyorum,kapıdan çıkarken deli oluyorum ayakkabıyı tekrardan çıkartıp kontrol etmeyi :D
      Bende artık dikkatli mesaj çekiyorum tekrarı yaşanmaz inş :)

      Sil
  6. ahahahahahahhaa inanmiyorum yaaaaaaaa super bi post olmus :D :D
    Merve sen omursun resmen yaaa
    not : parantez icindekileri benim icin acikladigini anlamadim sanma thank :P )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) öyleyimdir wesselam :D
      evet daha iyi idrak olması için özelliklede senin :) yoksa yazmazdım :P

      Sil
  7. İlk'i kötü bir anı olsa da, diğerlerine çok güldüm ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah beterinden korudu evet ilkinin neticesi kötüde olabilirdi.Çok şükür...

      Sil
  8. kötü olayları bile öyle güzel ve komik bir şekilde anlatmışsın ki...gülemkten kendimi alamadım. tabi sonuçları tahmin ettiğim için ;) çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. :))))))))))))))))))))))))))))
    ayyyyy inanılmaz güldüm rabbim hayretsin :)
    ne çok güldüm yaa
    o mağlum turuncu Sesunun senden ayrılıp gitmesine güldüm yok bundan ötesi olamaz dedim ama varmış :D
    öteki daha beter:)
    allahtan daha beter bişi yazmadın daha özel falan :D
    benim nişanlıyken başıma gelmişti benzer olay o aklıma geldi :)
    allahta seni güldürsün emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) turuncu kutu onun adı turuncu :) Bir çogumunuzn emınım onunla ılgılı bı olayı vardır,benımde boyle işte, market yolunda :D amiin inş :)

      Sil