9 Nisan 2012 Pazartesi

SORULAR VE CEVAPLARI




Bir sürü sorular ve merak edilen konular hakkında mail ve mesaj alıyorum.Beğenenler fotoğrafları görenler,blogu keşfedipte mutluluk dileyenler inanın çok mutlu oluyorum :)İlginize ve samimiyetnize çok teşekkür ediyorum kızlar :)

Benzer sorular soruluyor farkediyordumda,gelin olacak gelinciklerin gündemi genelde gelinlik üzere...
Uygun bulmadığım fiyat ve ücrete dair yerleri noktalayarak yayınlıyorum.(meraklı bloggerlar olursa özelden paylaşabilirim)
İşte bir kaç, sizden gelen sorular dilekler ve benim cevaplar...

***merhabalar merve hanım resımlerınızı gulumse photographyde gordum gelınlıgınıze hayran kaldım masallah cok guzel de tasımıssınız .fatıhten hasret modadan almıssınız sanırım .fıyatını ogrenebılırmıyım?bıde basınızı nerde yaptırdınız.kusura bkamayın lutfen benımde eylul gbı dugunum olcakta allah nasıp ederse..sımdıden tesekkur ederm .rabbım mutlulugunuzu daım etsın.

 *çok teşekkür ederim evet fatihten,tabii .000 tlye mal oldu kiralık fiyatı.Türban tasarımı ve makyaj pendik şimal kuaför.Amin inş,sizede Mutluluklar diliyorum :)

-----------------------------------

*** fotograflarınıza bayıldım maşallah yaaa.. ben ..srn pamukkalede öğrenciyim, idolüm oldunuz şuanda :))

* cok tesekkur ederım canım :)

*** ne demek, bi şey sorabilir miyim ? gelinliğinizi nerde diktirdiniz ve fiyatı ? 

* hasret moda, .000 tl ye kiraladım cnm.

---------------------------------------


***.Merhaba Merve hanim,
Dugun resimlerinizi gordum ve gelinliginize hayran kaldim :))

Gelinliginizi diktirdinizmi? ve nerde diktirdiniz?
Bende insALLAH Rabbim nasip ederse seneye yaza evlenecegim o yuzden bu meragim :))
Bana bu konuda yardimci olursaniz cok sevinirim.
Rabbim evliliginizde omur boyu muhabbetinizi eksiktirmesin insALLAH
Tskler.

*cok teşekkür ediyorum evet dıktırıp kıraladım Hasret Moda'dan..daha fazla bılgı ıcın gelınlık ve damatlık acısından ;blogum var bunları paylastığım goz atmak ıstersen linki
mimarinrenkleri.blogspot.com
*** Canim cok tsk ederim hayalimdeki gelinligi buldum sonundaa :))
Bu arada blogunada bi goz attim, tebrik ederim cok guzel olmus oda. blogundaki resimlerini kulanabilirmiyim? yani ornek olarak gostermek istiyorum sakincasi yoksa.
Son bi sorum daha olacak ondan sonra rahatsiz etmicem sizi gelinliginiz kaca mal oldu?

*sevındım senin adına Blogumdaki resimlerin kopyalanması ındırlmesı her şekilde kanun destekli yasaktır.(Bloğumdaki Tüm Resimlerin ve Yazilarin İzin Alınmadan Yayınlanması -Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır! Suçtur Yasal Yükümlülüğü Vardır.
Herhangi Bir Kullanim Seklinde Hukuki Islem Baslatilacaktir ! ) Bunun yanısıra helal etmıyorum hakka girmek kimse istemez herhalde ..Artık heryerde net var,internet üzerinden gösterebilirsin tatlım. .000 tlye mal oldu kiralık..
------------------------------------------
 ***merhaba Merve hanım öncelikle rahatsız ettiğim için özür diliyorum gülümse photograpy de gördüm gelinliğinizi çok beğendim nerden aldığınızı fiyatını falan öğrenmem mümkün mü acaba yaklaşık 3 ay sonra benim de düğünüm var ve ilk defa bi gelinlik beğendim tabi eğer mümkünse rahatsız olmıycaksanız şimdiden çok teşekkür ederim iyi günler.

* hasret moda kıralık .000 tl canım,çok teşekkür ediyorum bu arada http://mimarinrenkleri.blogspot.com/2012/04/gelinligimden-detaylar.html goz atmak ıstersen blogumun adresı gelınlıkle ılgılı detaylar gorebılırsın..
mimarinrenkleri.blogspot.com
---------------------------------------------------
*** sa merve hanım sıze bi kaç bişi sormak ıstıyorum ama umarım rahatsız etmıyorumdur? hasret modadan almıssınız gelınlıgınızı bende ordan aldım gelınlıgımı yalnız kuafor için bana .000 tl falan soyledıler fotografcı emel hanımla konustum bugun sız aksesuarlarını almıssınız ordan ama ucret odeyıpmı aldınız acaba yoksa tekrar vermek sartıylamı verdıler? birde duvagınızı nasıl 2 kat yaptılar ters olmadımı bız ayarlayamadık bı turlude dantelın tek tarafı ters oluyor dıye. teşk ederım cvp versenızde vermesenızde. hayırlı ugurlu olsun rabbım 2cıhanda ayırmasın inş hayırlı akşamlar.
* a.s tatlım,mesajın diğerleri kısmına gittiğinden göremedim,bu yuzden cevabım bıraz gecıkmelı oldu kusra bakma..Evet hasret modada dıktırıp kıraladım.Kiralık ucretıne gelinlik kese duvak ve bas aksesuarı dahıl...yanı herşeyi geri iade edıyorsun duğunden 1 hafta 10 gun sonra...Gelin basımı ve makyajımı baska yerde cok daha uygun fıyata yaptırdım,Normal duvagın bırını daha kısa dıgerını daha uzun katlayıp topuzuma hafıf buzerek oturtturdum kuaforde.Evet mecbur bırı ters oluyor katlardan ama hıc onemlı deıl fark edılmıyor bıle :) amiin çok teşekkür ediyorum.
------------------------------------

***MERVEEEEE! Fotğrafları gördüm gülümseden :)Allahım ne kadar güzel binlerce kez maşaalah
canım ya cok mutlu oluyorum böyle vuslatlaraa.
* a.s tatlım,mesajlar 'diğer' kısma gittiğinden hiç görmedim inan Çoook teşekkür ediyorum tatlım Allah herkese nasip etsin. Allah a emanet ol :)
-----------------------------------------

9 yorum:

  1. mervecim fotoğraflarını gülümse photograpynin sayfasından gördüm ve çok hoşuma gitti maaşallah çok güzel olmuşsun,şemsiyeli fotolarını çok merak ediyordum onlarda çok tatlı olmuş,çünkü bende senin şemsiyen gibi şemsiye yaptım foto çekimi için yakında bir post yazıcam bununla alakalı bakalım notun ne olucak bana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum bak bunu duyunca,eminim çok şeker çok tatlı bişi olmuştur,est.not vermek nedemek insan isteyipte yaparda olmazmı hiç :) Buarada şemsiye evimde şuan kalabalık :D :D :D Sende evliendikten sonra anlıyacaksın nereye koyacağımı bilemiyorum,elimden çıkartmak istiyorum.Bununla ilgili post hazırlıyacğm inş :)))

      Sil
    2. :D ah ah fotoğraflar çekildi bi kenara atıldı oldu mu şimdi:)) gerçekten ama şimdi bile sorun nereye konulacağı.bakalım benim fotoğraflarımda nasıl olucak,inş.sevimli gözükür uğraştığıma değer:)) senin fotoğraflarında çok tatlı durmuş kırmızı kırmızı:))

      Sil
    3. başka bi yerde kullanılacak bişey değil malum canım :D sokağa alıp çıksam hangi köyün delisi bu derler :D teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :)

      Sil
    4. kusura bakma yanlışlıkla nişanlımın hesabı açıkmış ondan msj atmışım,onun bil.den girince arada böyle hatalar olabiliyor:))bende pembe yaptım,diyorum saklıyım belki çok ilerde bebek odası süslemesinde kullanabilirim:))

      Sil
    5. önemli değil :) pempe ooouww pembiş pembiş masum gelinlere bayılıyorum,ayakkabılarınıda renkli alsana :))

      Sil
    6. ayakkabımı sedef renkli parıltılı aldım ama pembe olarak da düşündüğüm bişeyler var;)))

      Sil
  2. caanimmmmm nasil kiraladin gelinligi??? gerimi verdinnn?? :(

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiralık bedelini ödüyorsun kiralıyorsun tatlım :D eveet :)

      Sil