27 Nisan 2012 Cuma

EN SONUNDA KENDİ ELLERİMLE BOZDUM,RAHATLADIM :)

Hayırlı cumalar blogcanlar :) Bugün İstanbulda fevkaledenin fevki ayarında bir hava var.Güneş görmek insanın psikolojisinde pozitif bir etki yarattığını kimse inkar etmiyordur herhalde :) Hep güneş ışıldasın böyle :)


Dün kırmızı mutfağımda epey bir vakit geçirdim ve dedimki ey saat sonunda senide bozdum :D Kendileri çok şirin kırmızı bir saatti.Di'li geçmiş zaman kullanıyorum farkındasınız,çünküm artık meftaa :) Eşantiyon eşyaları severim fakat bazı firmalar kaş yapalım derken göz oyup koca koca reklamlarını yapıyorlar.Saatin içerisindeki reklam yazısını kapatmak için benimde fikrim gelmişti :D Tornavidayla bir güzel açtım vidalarını saatin :) Kurdeşenim kurdeşen :D


Reklam yazısını kurdele ve taşlarla kapattım hihih ,aman da aman ne güzel oldu dedim geri kapattım vidalarını.Fakat pili takıp astığım günden beri akrep ve yelkovan horon teper oldular :) hahah iki ileri bir geri,olamaz bozdum :)) Ama Allah için şimdi hakkını yemeyeyim günde 2 kez doğruyu gösteriyordu :D :D
Buarada nişan fotoğraflı ahşap tepsimi görmektesiniz saatin altında,bizzat kendim yaptım :) 
Dedim olucak gibi değil,yemek yaparken sürekli saate bakma ihtiyacı oluyor haliyle,yeni bir saat alayım.


İstanbul sülietli siyah beyaz saatimi aldım :)


Çokda hoşuma gitti mutfağa renk kattı :) Herşey kırmızı olunca :D

Haa bu arada saatin üzerindeki elektrik kapaklarınındaki uç uç böcüklerim görenlerin dalga konusu :) Adları Merve ile Rahman koydular :D 
Hadi ben projelerime döneyim ;)
SELAMETLE

14 yorum:

  1. bi elektrikçi olarak açıklama getirmek isterim :D O Elektrik kapaklarının adı BUAT 'dır,genelde insanlar buatları boyayarak farklılaştırır ,uç uç böceği fikri süpermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar yararlı bır blogum var,bakın kızlar bu kapaklara buat deniliyormuş :) teşekkür ederiz canım bizi aydınlattığın için,bişiy daha öğrenmiş olduk.Eve gidince buat kelimesini satıcam :D

      Sil
  2. aay o uc uc böcekleri sevsinleeer :))
    cokta guzel olmus aklina saglik ;) zamani geldiginde bizim evede bir atarsinn dimi :p
    Yanliz bende sinir oluyorum o kocaman reklamlarini yapan sirketlere ! kac kez sahit oldum salonlar cok sik ve koskocaman ÜLKER yazili saatleri :p cok hos olmus ama calismamis :( saat dayanamadi cazibene :p Olsun yeni saatin gelisine vesile olmus ;) alttaki tepsi icindeki resminiz ise sahane cok guzel bir uyum olmus eline saglik ;) Sana bol gunesli gunleeer ben kacar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah evet sen diyince benimde gözümde canlandı ülkerler :)Engin cazibem akrebi bile durdurdu ben napıyım :D Teşekkür ediyorum canımm,sanada :)

      Sil
  3. Tepsi çolk güzel olmuş canım içine resm ii fikir ii düşünmüşsün saate nasıl tutturdun peki canım ? bence o saati sakın atma başka bir odada süs olarak kullan çünkü süslemişsin ne güzl ,:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tepsiye sıcak silikonla kurdele ip yaptım,o kurdeleyide saatin arkasındakı çiviye astım canm :) dün çöpe gitti bile,bozuk saat ne işe yarar dedim attım :)

      Sil
    2. Ayyy nasıl kıydın yahu :)) sıcak slikon hiç kullanmadım ya :(( zor mu kullanması tabancasımı olması lazım :)

      Sil
    3. tabancası var,fişe takıyorsun,silikon çubuğuda tabancaya yerleştiriyorsun,sen sıktıkça o eriyor,kullanışlı bir alet..

      Sil
  4. tamir bahane yeni saat şahane olmuş=)güle güle kullan tatlım=)

    YanıtlaSil
  5. BU İSTANBUL LU SAAT DAHA İYİ OLMUŞ BENCE :)))) YANİ EN AZINDAN ZAMANI DOĞRU GÖREBİLİRSİN ;))))

    YanıtlaSil
  6. :) Olsun elinden geleni denemissin en azindan ;) Onun artik zamani gelmis demek yeni saat alman gerekmis..Saatlerin ve vakitlerin senin icin güzel gecmesi dilegimle..

    Blogumda mim baslattim senide mimledim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle..:)teşekkür ederim cnm ;) eveeet en kısa zamanda hazırlıyacağım inş :)

      Sil