2 Mart 2012 Cuma

HEDİYE TAKI SANDIĞI


Yakın zaman içerisinde tatlı mı talı bir kız tanıdım,çokda sevdim kendisini içten sıcakkanlı.İçimden gelerek ona bir hediye yapmak istedim.


Kendisi biraz süslü birazda marjinal :) İnşallah beğenisini kazanır bu ufak sandığım..


Önce krem rengine 4-5 kat boyadım,peçete dekopajı yaptıktan sonra sprey vernıkle vernıkledim.

Sandiğın ağız kısmında alt ve üst kapağına ise tek tek taşlardan yapıştırdım silikonla.
( Diğer yapmaya çalıştığım ahşap boyamalarına gözatabilirsiniz,buradan... )


İnşallah beğenir görünce şimdilik bende durucak zamanı gelene kadar ;)
 SEVGİLER

11 yorum:

  1. Canım sendemi ahşap boyuyodun bakalım çok sevndm görünce yaa diğer yaptığın kutuları da görmek istiyorum varsa bayıldım kutuya müzik aletleri filan var harika çok sevdim ben bunu kuzum ya :) güle güle kullansın kime gitcekse cidden ççok beğendm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım evet benımde merakım var eşe dosta arkadşlara kendi mutfağıma yatak odasına bişiler yaptım fakat çekemedim fotolarını kendıme yaptıklarımın..malum eşyalarımı toparlıyorum kolilerdeler artık kendi evimde açıldığı vakit resimlerim hazırlarım post,bir tane piyano takı kutum varki en çok onu seviyorum :)

      Sil
    2. Ayy onu çok merak ettim işte piyanoluyu bende şimdi pek para harcayamıorum elimden geldiği kadar bişiler yapcam bende şimdiden yaptıklarımı koliliyorum rahat olsn pek iş kalmasın die kuzum mail adresini benm bloğa yorumla yaz ben sana aşçı dekupajı gönderim ok yayınlamam o yorumu :)

      Sil
  2. maşallah ne güzel hazırlanmış bu böyle. ahşap boyamayı bende çok severim. kutularım benimde var.
    ama bu takı kutusunuda çok beğendim. bunu da not aldım ajandama:)
    hayırlı cumalar,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım gerçekten ahşap boyama hastalık gibi bişiy bir boyadınmı bırakamıyosun çokda dinlendirici bir hobi :) hayırlı cumalar ,sevgiler benden..

      Sil
  3. Cook Cook guzel olmus ama inan geregi yoktu, beni dusunmen ne hos :p
    Ben bu aralar pek bir öz güvenliyim galiba :p

    Saka bir yana cok guzel olmus ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh ay Allah'ım :D :D Teşekkür ederim canım ;)

      Sil
  4. vallahi ben cok begendim canim :)) tam benlik bir kutuymus :)))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) süslü kızlar için ideal bir kutu :)

      Sil
  5. sen yaparsında güzel olmazmı çok güzle olmuş benim olsaydı ya bu kutu :)

    YanıtlaSil