9 Mart 2012 Cuma

ÇEYİZ GİDERKEN YAŞANANLAR :)

Haftasonunda hayatımda bir kez yaşanacak anlar geçirdim.Çeyizlerimi ve eşyalarımı öncesindeki hafta içerisinde tek tek toparlayıp kaldırmıştım.Cam ,porselen gibi sarsılmasını istemediğim eşyalarımı kat kat gazetelere sararak kolileme işlemini yaptım,çok zormuş taşınmak :) Her akşam işten sonra gece geç saatlere kadar paketleme yaptım,eğilip doğrulmaktan o hafta hep belim ağrıdı:)


Ben eşyalarımı paketlerken hepsinin üzerine o kolinin nereye ait olduğunu tek tek yazdım,evlenecek 2012 blogcanları var biliyorum onlara tavsiye,yerleştirirken büyük kolaylık oldu,hemen hangi odaya aitse o odaya götürülüp açılarak yerleştirildi,kargaşa olmadı.Kırılacak olan eşya kolilerinin üzerinede kırılacak diye belirttim.
Baya baya sayıca koli çıktı,taşırlarken artık bitmedimi daha varmı diye gençlerin arasında konuşmalar vardı :D Çok yoruldular çok :)


Ağırlıklarını dengeli olarak yerleşirtirmeye çalıştım kolilerin,sarıp kaldırırken hep aklımdan çıkmadı,ya kolinin altı açılırda eşyalar alttan boşalırsa merdivenlerde falan diye :D Amaaan Allah'ım çok kötü bişey olurdu,oturup ağlardım herhalde,düşünsenize tüm tabaklarınızın tuz buz olduğunu taşırken :DÇok şükür böyle bir olay olmadı,iyi bantlamışım kolileri hohoho :D Hurçlar her kızın çeyiz kurtarıcısılarıdır malumunuz,kolilerin dışında nevresim,pike,battaniye,yorgan ,el emeği tığ işleri ,daha kısacası ev tekstili ürünlerini hurçlarla götürdük.


 Çeyiz çıkarma işlemi başlamadan evvel beylere ve hanımlara kahve ikram ettim,kısa bir sohbetin ardından çeyiz odasına doğru yönelindi :)Herkeste olan adettendir,kapı tutma adetinden sonra kapı açılarak eşyalar çıkartıldı :)Yorucu ama güzel bir gündü,o güne ait söyleyebileceklerim bu kadar,hepinize hayırlı cumalar...

SEVGİLER


22 yorum:

  1. oof çok zor görünüyo Allah yardımcın olsun halletmişsin hepsini :) İyi günlerde kullanmak nasip olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür elhamdüllh :) amiin herkese inş :)

      Sil
  2. güle güle günlerde oturursun inş cnm yeni evinde..

    YanıtlaSil
  3. ne güzel halletmişsin hepsini.. benim çeyiz götürme işlemim olmucak.. pek bişide almıyorum burdan zaten olanlarıda her gidişte götürücem mesafe olunca böle oluyo.. Ama keşke senin gibi olsaydı.. İyi günlerde huzurr içinde kullan inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesafe olunca taşıma işlemi zor evet ama senın kısmetınde uzaklardaymış bak :)herkesin hayırlısı başka başka yerlerde,ev yerleştirmeler felan darısı senin başına artık :)

      Sil
  4. tatlı telaşlar bunlar Allah yardımcın olsun iyi günlerde otur evinde..

    YanıtlaSil
  5. yaklaşık 5 6 kez taşınmış biri olarak ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum:) ama çok da güzel heyecanlar, o kadar emekle özenle alınan herşey artık evinin baş köşesinde duracaklar:) senden tüyoları aldım artık yazın bende bu şekilde postlarımı paylaşırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taşınmak gerçekten zor hele eşya fazlaysa,her işin gibi bununda zor yanları oluyor.Serilip yerleşince ama ohh be diyosun :) artık yaza biz yaparız sana yorumları ;)

      Sil
  6. valla canim ben böyle ev kurma döseme ceyiz felan görünce resmen soguyorum evlilikden :DDD ne kadar cok issssss dügün evvv essalar offf
    en rahati baba evi :D
    kolay gelsin canimmmm ama senin icin cok seviniyorum allah yardimciniz olsun

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğuma soğuma:D işte bazen bizim gibilere o rahatlık batıyor heheh:) teşekkür ederim canımmm ,amiin inşallah :)

      Sil
  7. ayy benım rizeden istanbula haylizor olmuştu.birde 1koli kayıp snaınca iyice karışmıştı ortalık.çok yoktu ama saymamışım bile:)sorumsuz gelin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma benimde battaniyemin biri yoktu,meğerse evde kalmış :D

      Sil
  8. Her nekadar yorucu olsada en en en guzel telaslar :)) Canim benim insallah guzel gunlerde agiz tadiyla kullanirsin hebicigini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoouy çok teşekkür ederim amiin inşallah :)

      Sil
  9. oyyy canım benim hadi hayırlı olsun bayada eşyan varmış he:) bende şimdi aldıklarımı yavaş yavaş koliliyorum hem orda burda durmuyo derli toplu duruyo bu arada sen sandık aldınmı canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,iyi yapıyorsun :) eski usul ahşap sandık soruyorsan hayır tatlım ama 2.resimde sağda daha belli sandığım kadife beyaz,nişan alışverişinde 2 boy almıştık..

      Sil
  10. ayy ne guzel ya, ne heyecanlidir simdi :) Allah tamamina erdirsinde kavusun biranonce :)

    YanıtlaSil
  11. Paylaşımlarınız çok yararlı, Drupal web tasarım firması olarak teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil