21 Şubat 2012 Salı

KINAMDAKİ SAKIZLARIN AKİBETİ

Geçenlerde paylaşmıştım hatırlarsanız coming soon diyerek kaçmıştım :) Kiminiz çok merak edip nasıl yani ne alaka dediniz,kiminizde bazı birkaç tahmınde bulundunuz,hatırlamak isteyenler için işte o post :)
Kına gecesiyle ilgili paylaştığım her postta,hani sakızların akibetini hala açıklamamışsın şeklindeki yorumları okudukça tebessüm ettim,başkaları tarafından yaptıklarınızın takip edilip beğenilip,görsel olarak fikir alınıyo olunması çok hoş bir duygu,ilgi duyan sıcak yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim :)
Gelelim mevzuya,postta sakız kutularını paylaşmştım,sakız kutusundan ne çıkar,sakız..Peki o sakızlar mervenin kınasında nasıl çıkar işte böyle :)


Heheh sakızlara Darısı Senin Başına ve Ayağınıza Sağlık yazılı kartlar hazırlayıp yapıştırdım :)


Sakızlardan first sensatıon ve oneo kullandım,hepsini çeşitli tatlarda aldım.O yüzden ambalajları farklı.


Aslına bakarsanız olayın fikir anası ben değilim,bir kaç ay evvel bir yerlerde görmüştüm,kına gecesinde dağıtılabilecek original fikirler araştırırken,daha sonra kısa zaman içerisinde yine rastladım benzer bi çalışmaya,yani ilk ben yapmıyorum sakızlara kart hazırlama işini :) Sadece biraz yorum kattım olaya...
Eski sakızları aramadım değil daha uzun daha ince ve ambajı daha elverişli olurdu,bu işle birlikte tüm sakız sektörünü yakından inceledim ve en sağlam ambalajın oneo olduğuna kanaat getirdim :) Kına hazırlıkları yapanların aklında bulunsun ;)


Sonra ne mi yaptım,bunu neyde ikram etsek kızlara,önce bi kalpli tabakta denedim sıra sıra dizdim baktım çok ev havasında oldu,sönük kaldı,sonra kadife kutum vardı ona döktüm yine beğenmedim :)
Elimde şeffaf bir kap vardı mika benzeri saksıya benzer bişiy,dedim bunun içerisinde dağınık dursunlar.Derken pembe tül geldi aklıma nişan bohçamın süslemesinde vardı,( nişan bohçama bakmak isteyenler için tık tık) sardım sarmaladım kurdeleyle bağladım,sıcak silikondan yardım aldım.İnciyle falan süsledikten sonra tane taşlar yapıştırdım :)


O güne kadar sakızlar düşmesin diye ağzını seraladım tülü kaplamadan evvel...


İkram etmek için aldığım kolanya şişesi geldi aklıma,onuda aynı tülledim..


Pembe çok tatlı durdu :) Eldeki malzemelerle kombin yapmış oldum işte sakızları saymazsak sıfır masrafla ;)
Şimdilerde yine kına için şişelerle uğraşıyorum,bitsin eksikleri paylaşacağım inşallah,şimdilik benden bu kadar...
Daha önce yaptığım kına hazırlıkları ve fikirleri için burdan bakabilirsiniz.
Evlenecek blogcanlara özellikle bu sözüm,kızlar sizinde varsa original fikirleriniz veyahutta önerileriniz fikir alışverişi yapalım,ne düşünüyorsunuz şimdilerde nedime taç ve bileklikleri rövaçta,yapıcak olanınız varmı aranızda :)
Hepnize SEVGİLER

13 yorum:

  1. vay beee, ey sakız sen nelere kadirsin :D
    cidden orjinal olmuş sakız fikri ama sunum süper... inş herşey çok güzel geçer canım... darısı bizim başımıza :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh sakız diyip geçmemek lazım :) inşallah tatlım tek isteğim kına ve düğünüm unutamayacak kadar güzel geçsin :) amiin tüm isteyenlere...

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar canım ya bayıldım:) hele o pembe tül nasılda tatlıymış:) kolonya süsleme fikride çok hoş:) bende blogumda gittiğim bir kına gecesini çok değişik ve hoş bulmuştum bakmak istersen işte burda:) http://pempegonlumsende.blogspot.com/2011/11/kna-gecesi-detaylar.html

    YanıtlaSil
  3. çok orjinal bi fikirmiş gerçekten harika olmuşlar bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler tatlım :) eveeet az evvel baktım yorumladım,gerçekten bayıldım çok güzel bir kına olmuşa benziyor,esinlendiğim şeyler olucaktır :)))

    YanıtlaSil
  5. amanın ne güzeller bunlar böyle ne güzel düşünmüşsün...inşallah her şey gönlünce olur..

    YanıtlaSil
  6. harika bi kikir ,tüh evlendim artık :))
    ama kaynak olarak seni anlatcam arkadaşlarıma:)

    YanıtlaSil
  7. ayyy ilk defa gördüm acayip orjinal bende kınam için birşeyler hazırlamaya başladım yakında koyarım bloguma :) ama seninkilerede bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakla beklıyorum tatlım,paslaşalım ;) teşekkr ederim :)

      Sil
  8. super yaaa :))) Bizim ordakiler gorse bunlari hmmmm .. miy miy miy bu kizda iyice suyunu cikarmis derler ! ama senin sayende ben dedirticem onlara heheheheh :)))
    Paylasim icin tesekkurler coook guzel fikir oluyor cooooooooook :))

    Rabbim omur boyu mutlu etsin sizleri insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheh bırak desinler walla gören aaa nerden aklına gelir böyle şeyler felan diyor :) Halbuki herkes yapıyor bana özel değil,bazen çaktırmıyorum hehehe :) Sende yapmalısın bence :)
      Rica ederim tatlım ne demek,amin inşallah herkesiii :)

      Sil