14 Şubat 2012 Salı

KÜÇÜK MELEKLERİN PROGRAM GECESİ

Kendileri küçük ama yaptıkları büyük marifetli hanımların gecesine davetliydim geçtiğimiz günlerde.Annemin kontrolünde hafta bir gün el becerilerini geliştirmek üzere ders programları mevcut bu küçüklerin.Küçükler diyorum çünkü birde büyük grupları mevcut.Okulların 1 yarı dönemi daha geride bırakmasıyla,minik hanımların derste yaptıklarını sergilemek amaçlı bir gece düzenlendi.Bu gecede serginin yanısıra çok hoş piyesler,anılar paylaşıldı.


Yaş grubunu duyunca eminim şaşıracaksınız :) Bu güzellikleri 8-11 yaş aralığındaki kız çocukları yaptılar,sergilediler.İnsan maşallah demeden geçemiyor hakikaten :) Siz o peçete yüzüğünün kurdelelerini nasıl o kadar muntazam sardınız yauuu :*


Mega boy etamin nakışlı kalpli iğneliği gördünüz dimi :) Çok şeker olmuş,dolaplarının kenarından sarkıtıyorlarmış,iğnedanlığımız nasıl olmuş diye bana soruyorlar :)


 Ahşap boyamalar en çok rabet alanlardandı.Senenin başında annem herkes boyamak istediği bir obje seçsin demişti hatırlıyorum,kimi sallama çay kutusu,kimi peçetelik,kimide takı kutusu seçmiş :) Tepsilerde ayrı güzel,çokta muntazam boyamışlar o küçük ellerine göre,ufak tefek kusurlar olsada :)


Takılarılarda takım hani yüzüğü küpesi bilekliği ve kolyesi halinde ,süslü bu yeni nesil vallahi billahi :) Bu arada bişey daha belirtmek isterim,masaların üzerlerinde serili örtüleri kırkyama gibi,minikler ellerinde birleştirerek seccade yapmışlar :)


Artık malzeleride değerlendirmişler,akrilik boyalarıyla konserve ve salça kutularını boyayıp kimisi saksı,kimiside kumbara yapmış :) konserve kutusunun üzerinde duran yunus ise buzdolabı süsü,magnetli :)


Küçüklerin yaptıklarını beğenenlerde onların gönüllerini kazanmak isteyenlerde ufak tefek
birer ikişer yaptıklarından aldılar :)Hallerini görmeniz lazımdı :) hepsi kendi masasının başına geçerek ürünlerini övüyorlar :)


Buda programımıza ait bir kare :) Bu görüntülerle son bulmuştu...

14 şubatınızda hayırlı ola :)
SEVGİLER


4 yorum:

  1. Ayyy hepsinin ellerine sağlık küçük hanımların,bişi gördüm orda hepsi benim kelebekli kalbimden yapmışlar :)Mutlu oldum,çünkü öylesine uyduruvermiştim ben onu :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah onlara :) Kelebek motifini nerden çıkardılar bilmiyorum ama senin uyduruverdim diye dediğin şey bak herkese yayılmış tatlım ne mutlu sana:) Bendende sevgiler :)

      Sil
  2. şimdiki çocukların malzemesi çok. 7 yaşındaydım ve o zamanlar parmak arası terlik diye bir şey yoktu bende komşuya almanyadan gelen misafir çocukların ayağında bu terliklerden gördüm ayakkabımın içinden çıkardığım keçe parçasına iple parmak arası şeridini yaparak sokaklarda onunla yırtılana kadar gezmiştim. :)))bu minikleri görünce bu hatıram aklıma geldi ve sizinle paylaşmak istedim. maşallah bu miniklere ne güzel işler çıkarmışlar. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. keçelerle olan yakınlığınız o günlere dayanıyor taaa desenize :) evet şanslılar ama sadece çocuklarmı,artık her aradığımızı bulur olduk,nerde ne görsek sahip oluyoruz çok şükür...hatırda kalıpta anlatılacak çok güzel bir anı,teşekkür ederim paylaştığınız için :) bendende sevgiler ...

    YanıtlaSil