3 Aralık 2013 Salı

KIZLARLA PAZAR KAHVALTISI

Günaydınlar herkese,biliyorum bu kez uzun bir ara oldu ama bu postla yeniden aranızdayım :)
Kızlarla pazar kahvaltısı diyorsam öyle böyle değil kendi adıma...Heyecandan uyuyamadığım,günlerce içim içime sığmayan misafir benimkiler.


Uzun süredir yemek bloğunu hayran hayran seyreyleyen ben,biri gelse deseki bir gün evinde senin masanda arzı endam edecek,hiç inanmazdım :) O güzel masalarını görüpde,o tatlı dilinden dökülen cümleleri okuyan hangi bayan ona hayran kalmaz ki.Hep derim mutfaktaki tek idoliçem.Evinde ,işinde örnek bir insan.Tanerineşi :)

Masamda ikinci sandalyeyi sıcaklığıyla dolduran canım arkadaşım,benim diğer yarım diyebileceğim iyilik kuşum butikozy :) 
Öylesine sıcak geçen bir pazar yaşıyor olabilmek,ne kadar şükredilesi bir hadise olsada,kendi adıma bu pazar mutlulukdan hiç birşeyin farkında değildim.Çayın ilk servisinde önümdeki bardağımı görmeyişim,ellerimin hafifden titrek halleri ve bunu saklamaya çalışmalarım :) 


Hiç onları geri koyasım gelmedi ayrılırken,insan bu kadar mı sıcaklık kurar kısa sürede,bu kadar mı düğümler gönül bağlarını.Senin samimiyetine senin sıcaklığına yönelip kilometrelerce uzaklıkdan sabahın erken saatlerinde yola koyulmuşlar,ne büyük bir mutluluk.



İnşallah tekrarı olsun Allah'ım diye, gönlümden sessizce dua etmekten başka bir şey gelmiyor nacizane...İnşallah İnşallah İnşallah :)


Rabbim herkese iyi ahlaklı,hayırlı ve gönlüne yoldaş olabilecek,sıkıntısını,üzüntülü anını paylaşabileceği kişilerle ömrünü kesiştirsin.
Amin.


Bu masadaki üç bayanı instagramda takip ederseniz günün karelerine şahit olabilirsiniz :)
mimarinrenkleri-tanerinesi-ozylemim

SELAMETLE

6 yorum:

  1. yaaa sen nerelerdeydin???sen yokken ben geldim blog açtım:))ama gözüm hep sayfandaydı.hadi hoşgeldin.bu kadar açma arayı bence,özlüyor insan böyle ilham alınası sofralar görmeyi!

    YanıtlaSil
  2. Şukur kavusturan mevlaya mervisim nerelerdesin yahu öldüm meraktan neredeyse "iyimisin" diye mail atacaktim..bulusmaniza,arkadasliginiza,kalbinden dokulen o guzel cumlelerine nasil imrendim anlatamam,o masada olmayi ve seninle ayni duygulari paylasmayi ne cok isterdim ayrica bu arkadasligi tatli da olsa kiskanmamak elde degil Rabbim hepinizi hep daha iyilerle karsilastirsin insallahh cooooooook cokkk optum cnm arayi cok uzatma lutfen Allaha emanet ol...!! ÖZLEMM

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık sofra çok güzel :))

    YanıtlaSil
  4. Sofra harika gözüküyor ellerine sağlik bu arada çaydanlığına bayıldım daha nice sofralarda kullanman dilegiyl...Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle duana en içten AMİN diyorum. Tanerineşi ve Butik Ozy Blogları da hemen takibe aldım böyle güzel bloglarla bizi tanıştırdığın için teşekkür ederim. Sizin Bloğunuzda çok güzel her konuda farklı bir şeyler öğreniyorum. El becerinize hayran kaldım.

    Sevgiler,
    http://kirmizipapuc.blogspot.com/

    YanıtlaSil