6 Eylül 2012 Perşembe

CANI SIKKIN POSTU...

Nerelerdeyim napıyorum bende bilmiyorum.Son günlerde canım bir garip sıkkın mı desem gevşek mi ..bilemiyorum.İş dünyam stress yaratmakta son 2 haftadır hatta 3. Dünyayı ezbere yaşıyorum anlıyacağınız son dakika kararlarla plansızım son günlerdir.

Yine de uğraşsız değilim elim yaramaz bir çocuk gibi önüne oyuncakları dökmedin mi huzursuzluk yapıyor :)
Fotolar ınstagramdan yine bu aralar canım bir garip ya elimden telefonu düşürmüyorum.
Etrafımdakiler yemek yerken bari bırak şunu koy kenara diye kafama kafama söz vuruyorlar..
 



Ara sıra gelen siparişlere bakıyorum ara sıra kendime yakalar yapıyorum (son günlerde patladı gitti )
Haftasonu pazara çarşıya ordan eve mutfağa derken ütü mütü..Sizin gibi yani.
Gittiğim anne teyze oturmalarında çay muhabbetlerine takılıyorum haftasonlarında,bu aralar sebzeleri ucuza alıp deepfreze atmak gerekliymiş (ev hanımlılığın şartlarından sanırım)


Bi iki poşetlik bende ev hanımı değilmiyim dedim durup kendime.Bostan patlıcanlarını başladım közleyip ocakta ,buzluğa poşetleyip atmaya,salatası pek bi pratik oluveriyor test ettim.Aman canım uğraşmasaydın fırındada oluyor köz olayı demeyin zira fırında rengi kararıyor.


Mutfaktayım evde olduğum vakitler çoğunlukla kısacası,şu sıralarda öyle süslü peçeteler janjanlı masaörtüleri seresimde gelmiyor dedim ya canım bi garip...Sanırım 6 kilo domatesi soyduğum günden beri böyleyim!


Haa! Konu mutfak kapısından dışarı çıkmadan bizim balık kokuları tüm eve yayıldı bile.Nihayet sezon açıldı da hasret sona erdi,elimiz yüzümüz hamsi kokmaya başladı..
Buzhanedir daha buzhane onlar diyen anneme rağmen aldım,pişipte yiyince tazeymiş diye dize geldi o ayrı! :)
Fırında yapıyoruz tavada balık rütüeline kıyasen daha az kokuyor ortalık.Zaten balık piştimi o koku komşulara kadar gitmezse pişen balığın içi rahat etmezde neyse..


Mutfaktan çıktım nihayet,yeni hediyem oltu taşlı gümüş bilekliyim..Kendisi has yerden geldi hizaya geçin :) Erzurumdan taze taze..sevdim!


Geçen hafta iyi bir kurt dökme operasyonu yaptık ama eş dostla bak! Kına gecesi kombinasyonuda paylaşıldı,leoparımsı leoparımsı :D Yakamıda ilk orda taktım,çok beğendiler herşeyin üzerine takasım var şimdilerde..pijamanın felanda :D

 
 Bu haftasonuda düğündeydik,kına gecesi olan ailenin düğünü değil ama,bu başka.Düğün mevsimi gibi eylül ayı bu sene ramazanın yaza gelmesiyle düğünler yazdan önce yazdan sonra diye kabak gibi ikiye ayrıldı ,sürüsüne bereket kime gitsem evlerde davetiyeler telefonluklarda istiflenmiş .Bu düğünden kombin fotosu yok çünkü çekilmedim,niye bende şuan çıkartamıyorum,belki o günde canım bir garipti ...

 Bir garip hallerdeyiz canımız bir garip hani ülkece!
Allahtan rahmet diliyoruz dua ediyoruz şehitlerimize...


SELAMETLE








2 yorum:

  1. ohh hamsiler mis görünüo valla benmde canım çekti :)

    YanıtlaSil
  2. yakalar çok şirin olmuş:)
    çok zarif bir görüntü oluşturmuş.
    güzel günlerde giy canım..

    YanıtlaSil