26 Eylül 2012 Çarşamba

ANNEANNENİN ETAMİN KARYOLA TAKIMINDAN TORUNUNA SALON TAKIMI

Günaydın blogcanlar uzun zamandır yoğun iş tempomdan dolayı aklımdakileri bir türlü bloga aktaramasamda,facebook sayfamdan ve ınstagramda günlük paylaşımlarda bulunuyorum,beklerim :)
Gelelim başlığın hakkını vermeye :)
Vakti zamanında işlenen kırmızı tomurcuk gül motifli etamin karyola takımı anneannem tarafından annemin çeyizine konulmuş.Gel git zaman çokda kullanılmayan bu takım benım etamin sevgimden salon takımına dönüştürülmeye karar verildi :)


Başta nasıl yapsak,hiç bozamayalım kesmeyelim takımı dedik annemle,sonra benim ısrarlarımın ardı arkası kesilmeyince sonuç... :)  Etek uç kısımları takımın parçalara bölerek,iki uçdada işleme olması için ortadan birleştik.Orta dikiş göze batmaması için (Mimarin renkleri yazısının İ harfinin altında kalan kısım) ince kırmızı biye,kurdele benzeri metre işi aldım ve diktik.


Desenine gerçekten vuruldum şimdilerde böyle modeller göremiyoruz kanaviçe etamin model dergilerinde..


Kırmızı tomurcuk olması dolayısıyla işlemenin, kenarlarını yine metre işi aldığım güpür ile döndük.



Arkasını tok durması için astarladık çok da iyi oldu..

Etaminden salon takımı yapmayı düşünüyordum bir ara işleyerek,şimdi iyiki uğraşmamışım diyorum :) 
Birden böyle güzel bir takımım oldu eskiyi değerlendirerek.Takımı gören anneannemin beğenisini kazanmakta cabası :D

1 yorum: