13 Temmuz 2012 Cuma

INSTAGRAMDAN GÜNLÜK KOMBİNLERİM :)

Hafta sonu yaklaşıyor,uzunca bir tatil olanağı olmayanlar için (şekil ben) haftasonunu pazartesiyede bağlayıp bir yerlere kaçmak en olanaklısı :) Öyleki ramazandan evvel şöyle enerji toplamak lazım gerek,ramazana susuzluktan enerjisizlikten sallanan suratlar bana çok tanıdık masabaşlarında :D

Bu yüzdendir ki birazda arkadaş ziyaretinin zamanı geldi diyerek bir kaç günlüğüne şehirdışına çıkıyoruz ve gitmeden evvel MERVENINKIRMIZISI facebook sayfamda da her gün paylaşmaya çalıştığım kombinlerimden kareler geliyor.Hatırlatayım bu kareler mimarinrenkleri instagramdan,sizlerinde hoş fotoğraf paylaşımlarınız varsa beklerim ;)

Sözün kısası gelelim karelere :)


Keten etek ve üzerine heryerde bu sene rastladığımız tril tril gömleklerden ;)


Çok sık olmasada işte kumaş etek gömlek takılıyorum :)


Sıcak yaz günlerinde keten çoğu zaman iyi seçim oluyor,üzerimdeki gömlek keten kolları bağcık büzmeli ve hakim yaka..Pudra pembesi pantalon etekle birlikte;)


Rahatlık en tercih edilen,kot gömleğimi üzerimden atamıyorum♥ 


Yine keten :) Bu kez pantalon ve laci penye tunikle..


Bol paça kot pantalon ve hakim yaka beyaz tunik-gömlek..Dikkatiniz çektimi bilmiyorum her resimde,çoğu zaman yazın babet takılırım,sandalet giydiğim sayıdır,sanırım ayak parmaklarımızn gözükmesinden rahatsız duyanlardanım :D Giyenlere özenmiyor değilim :)


Bu iri puanlı eteğim yıllar evvel annemin elinden çıkmıştı :) Zevkle giyiyorum,fakat rüzgarsız günlerde :D Çok uçuşmaya meyilli :)


Tatlı mavi parçalı eteğimlede muhabbetimiz yıllar öncesine dayanıyor belki bi 8-9 sene diyebilirim :) Lise son yıllarında terziye kumaşı ellerimle verdiğimi bilirim :) Puantiyenin piyasadan hiç yok olmayışıda demode olmamasının sebeplerinden ,yıllar geçmesine rağmen :) Bu kez babet değil dolgulu lame sandaletlerle ama ;)


Marin renkler üstte,kırmzı babetlerle..


Hardal etek GAP t-shirt ve kot gümlek..


Bazende çok renkli...


Herkese iyi haftasonları

SELAMETLE

5 yorum:

  1. canim cok güzel kombinlere benziyor fakat pek bellide olmuyor :(((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. ne güzel ciciler giymişsin...
    yakışır benim güzel arkadaşıma...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. gülerek giyin canım, etekler süper

    YanıtlaSil
  4. cici seni ne de güzel uydurmuşda giyinmiş... Pek beğendim :) Komşuda geldim merve sana hiç bakmıyorsun bu yana :D

    YanıtlaSil
  5. Harika seçimler. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil