16 Ocak 2012 Pazartesi

DÜĞÜN AYAKKABISI NASIL OLMALI

Fotoğraf çekimlerinde renkli detaylara bayılıyorum.Öyleki gelinin el çiçeği,damadın bel kuşağı,kol düğmeleri,ayakkabılar,balonlar renkli kartlar...Açık mekan çekimin için bunlar düşündüklerimin bir kaçı.Tatlımı tatlı fotoğrafçımla sabahın erken saatlerinden itibaren kuaförde başlıyacak çekimimiz,sıkıntısız stressiz eğlenerek şöyle hakkıyla gülerek bir gün geçirmeyi diliyorum.Gündüzünde hazırlık ve çekimleriyle,gecesinde davetli ve organizasyonuyla...
Bu sıralar işler yoğun ofiste pek vaktim olamasada öğlenleri ayakkabı için vitrinlerin abonesi durumundayım,istediğim ,kafamda bitirdiğim şeyi bulamıyorum :) Hep yakın şeyler karşıma çıkıyor,bakalım kısmet,ya mükemmeli arayıp bulucaz yada hayalimdekinden uzak vitrinde görüp hayran kaldığım birşeyi alıcam :) Birkaç açık mekan çekiminden ayakkabı detay fotoları paylaşmak istiyorum kızlar sizlerle,hepside çok şeker :)

Kır düğünleri için harika bir gelin ayakkabısı

 Çekim için hazırlanmış harika nedime kombinleri

 Mor converseler favorim!

 Babetler uzun boylu gelinlerin kurtarıcısı :)






 İnşallah kısa zamanda gelinlik ayakkabımı bulabilirim,zira bu ay sonu gelinlik provam var etek boyu ölçüsü alınacak :)
Şu sıra kar yağışı hızlandı penceremden görebildiğim kadarıyla,dışarda keskin bir soğuk var,(dışarda kalanlar varsa Allah yardımcısı olsun)  herkesin evi sımsacık olsun temennisiyle...
SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder