6 Mayıs 2013 Pazartesi

SANDALYE ARKASI PÜSKÜLÜ


Günaydınlar blogcanlar,hepinize sağlıklı huzurlu bol bereketli bir hafta diliyorum.
Bir kaç hafta öncesinde yapıpta bir türlü fırsat bulup fotoğraflayamadığım bir proje bu aslında püskül işi.Sandalye arkası püsküller,evlilik hazırlıklarıyla uğraşırken Ali Ağaoğlu'nun bordo renkli yemek masasını görünce çok hoşuma gitmişti tvde.Gel zaman git zaman çeşitli mobilyacılarda evlilik alışverişinde bulamamıştım püskülü sandalye :)


Geçenlerde yine aklıma düştü sözün özü,gittim püskül bakmaya...Tabii Ağaoğlununkiler kadar iri ve şaşalı almayacaktım :) Ufak kibar bişeyler bakayım derken yapma gül demeti gördüm bi sonraki reyonda bayıldım.Fiyonksuzda olmasın dedim,işte böyle bişey kolajladım ayaküstü.


Zannetmeyin ki sandalyenin kumaşına yapıştırdım.Hani hatırlarsınız bu postta olduğu gibi küçük broş iğneleriyle tutturma işini hallettim ;)
Adım adım yazıcak olursam kısaca; gülün sapı demir telli olduğundan uygun boyutta kısaltıp ,püskülün ipinden geçirdim.Geriye bükerek kıvararak sardım kendisine.


Kurdele nakışında kullanılan sedefli bu güzel kurdeleye fiyonk şekli verip püskülün ön yüzüne silikonladım.Sıcak silikon tabancanız yok ise bu işi pekala iğne iplikte görür.


Bu işlemde bittikten sonra son olarak yukarıda bahsettiğim broş iğnesini,gülün içerden yaprağına daha sonrada sandalyenin döşemesine saplayıp kapatıyoruz.


Güller demet demet çok hoş renkleri vardı pembe lila...Gelin çiçeği bile yapılacak güzelliktelerdi,aklımdan geçmedi değil,siz daha önce neredeydiniz? :)


İşte sonuç bu...Sıkılınca çıkartılabilinecek birşey yada özel günlerde kullanılabilinecek.Hem dekor amaçlı hemde kutlamalarda sandalye süslemelerine ufak bir fikir...

SELAMETLE

4 yorum:

  1. Süslü Merve'm çok güzelllll olmuş. Bize de süsü sevdiricen en sonunda. Pembesi nasıl durur acaba benim sandalyelerde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek birşey değil ki :) Ben seviyorum valla renk hiç farketmez güzel duracaktır ;)

      Sil
  2. MAŞALLAH DİYORUM BAŞKA DA BİRŞEY DEMİYORUM.BİR SENELİK EVLİ OLMANA RAĞMEN YAPTIĞIN MAMALARI, KURDUĞUN SOFRALARI BEĞENİYLE TAKİP EDİYORUM.SEVGİLER...

    YanıtlaSil