25 Mayıs 2012 Cuma

KALORİFERİMİN BİLE ÖRTÜSÜ VAR HİHAHO :)

Hayırlı cumalar blogcanlar,dün gece Ragaip kandiliydi,inşallah Rabbim hepimizin dua ve dileklerini kabul makbul buyururlar.Recep ayına full tempoyla giren bir yetişkin olarak işlerden boğulmak üzereyim.Öyleki dün facebook sayfam üzerinden bu postun resmini paylaşıp,bugün yayında dememe rağmen sözümde duramadım.
Eveet geçelim öyleyse pembe odaya :)


Full güneş odamda diyebilirim,özellikle öğleden sonra gün batana kadar çiçekler fotosentez banyosundalar :)
Elimde annemin dolap içlerim için biyelerle diktiği kapitone parçalar vardı.Çeyiz yerleştirmek zor iş,aman aman hatırlamak istemiyorum bile,tek te her dolap içi,çekmece ölçülerini almıştım elimde kağıt,kulağımın arkasında tahta kalemle hahah :D
Netten denk gelmiştim peteklere örtü dikmek işine, dedim bende yapsam çok iyi olur,peteklerin üst parmaklarının aralarına toz girmesine ve o tozları çıkarmak için cebelleşmekten rahatsızdım :D


Elimde pembe biye yoktu,pembe perdelerimi diktirirken perdecimizden bi parça kumaş istemiştim,dolayısıyla o parçayı kullandım.Dikmek yerine pantolon paçalarında kullandığımız ütü ile yapışan telalardan faydalandım.
Dört köşesinden ince pembe kurdeleyle bağcık yaparak peteğe bağladım.


Aynısının kırmızılısını şimdi mutfağım için yapıcam.Geçenlerde kırmızı üzerine beyaz puantiyeli biye gördüm hemen almalıyım :))) 
Anneme resimlerini gösteriyorum dün makineden ,yeni projem nasıl? oda sanmışki mimari proje :)) Allah iyiliğini versin bu muydu projen,dikişlerde yamuk yumuk olmuş diyor :D Eşime gösterdim ooo 10 numara olmuş diyor :)  Adım hıdır elimden gelen budur :) Acemi işi anca bu kadar.

 
Dikiş makinesiz bir evde dikiş dikmeden dikiş işleri yapmak çook zor :D

Nasıl olmuş :)
SELAMETLE

26 yorum:

  1. acilen dikiş makinesi istiormm bende harika olmş..

    YanıtlaSil
  2. Amin canim...bence ck orjinal bi fikir.hayata gecirebilmen daha da orjinal :)ve gayet de guzel olmuslar ellerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım eh işte annemin dediklerinide kulak ardı etmemek lazım ama :) Yamuk dikişler :D

      Sil
  3. başlığı okuyunca beğenmeyeceğimi düşündüm:)) ama gerçekten güzel olmuş yaaww.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi :)) Kalorifere örtü..Tüplü televizyonun üstüne sarkan danteli anımsatıyor :D teşekkür ederim ;)

      Sil
  4. süpermiş valla :))))
    hele o hihahooooo demen yok mu koptum burda gülmekten :)))
    kışın onları kaldırıyorsun sanırım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)(:
      Onları derken çiçeklerimi,kapitoneyimi kastetdin bilmiyorum ama tatlım ben yeni evliyim kış gelsin düşünürüz ;)

      Sil
    2. :)))
      evet ya sen çiçeği burnunda yeni evliisn....
      kışa daha çooook var onu o zaman düşünürsün :))

      Sil
  5. Birde nasil omus diye soruyorsun :D super olmus ellerine saglik su mimarlik seysinden birgun bende yararlanirmiyim acaba internetten sana benim evin resimlerini postalarim nasil bir renk duseniyim felan yapariz olur mu internettede ayni sekilde havale yapariz :p Tek kelimeyle supersin gayri sana yetisemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni trendler çıkarma başımıza,sanal mimarlık olmaz! :D Teşekkür ederim canım :)

      Sil
    2. Tama msj alinmistir bende $ak siye oturdum yerime sorry :p

      Sil
  6. heh bi buna el atmadıydın :D valla senden korkulur :D çok cici olmuş ama benim dikkatimi perden çekti bende perde alcemya daha. o perde nasıl bi perde anlamadımda mervecim beni bi aydınlatıver ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen aydınlatayım canım perde profu karşınızda :D :D Beyaz olan perdenın adı zebra perde çizgi çizgi bir görüntüsü var,halk arasında gece gündüz perdeside deniliyor :) Perde 2 katlı jaluzi gibi,perdenin ipini toplayınca veya açınca gündüz ışık alıyor,gece içeri göstermiyor.3.resimde daha anlaşılır..Altınada bildiğimiz dilim yaptırmıştık.Yan fonlarda da pembe kanat denilen perde..

      Sil
  7. canım ya bu yapığını çok çok beğendim. gerçekten benim de ihtiyacım olan birsey petek aralarını temizlemek ızdırap yavv.. benimde yapmam şart..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ediyorum elinizden geliyorsa yapın,peteklerin üzerlerini silmekten hiç hoşlanmıyorsanız.Belirli aralıklarlada çıkartıp yıkamak en mantıklısıydı benim için..

      Sil
  8. bu arada bişey daha sorcam canım ya hobi malzemeleri satan bildiğin ınternetten alış veriş yapılan bir site var mı benim çevremde bu malzemeleri satan bi yer yok da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak vardır ama melesef benim bildiğim bir adres yok.Bu konuda şanslıyım semtimde hooby malzemeleri satan yerler var,buralardan temin ediyorum.

      Sil
  9. çok güzel olmuş ellerinize saglık,ben daha yeni blogunuzu gördüm ve çok begendim gerçekten harika diyebilirim..ayrıca köşe yazılarında gelin evi diye yazıyor fakat ben açamadım, açılmadı daha dogrusu tekrardan görebilme şansımız varmıydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım hoşgeldin :) tekrar tıkla açılır :)

      Sil
  10. merhaba :)acaba bir sorunmu oluştu açılmıyor tekrardan bir göz atabilirmisiniz yoksa benmi açamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahı tatlım ben açabılıyorum,arkadaşımada söyledim şimdi sen tekrar yazınca ,oda açabiliyor başka pcden.anlıyamadımki :/

      Sil
  11. bu örtülerden arıyorum acaba satmayı düşünmezmisiniz ?_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ üst köşedeki profil bilgilerimde yer alan mail adresime mail atarsanız sevinirim.

      Sil
  12. değişik ama çok güzel olmuş

    YanıtlaSil